PantadKatt

19 år, gillar får.

Borderlands och paj

Kategori: Vadsomhelst, recept, spel, Ätbart

Idag har jag trotsat isiga Sverige för att gå till affären och köpa broccoli och saft. Gjorde Broccolipaj :--) En med resterna av julsk*nkan och en med bara broccoli. Jag har kört Borderlands pre-sequel med. Bästa spelet de gjort hittills. Borderlands-serien är seriöst de perfekta spelen enligt mig. Blev nästan tårögd på första cutscenen för att jag blev så kär. Har endast testat Athena som är melee-zerk-ish och hon är asnice (っ◔◡◔)っ ❤

 
 
 
PajBotten:
3 dl vetemjöl/fullkornsmjöl 
125 g smör/margarin, kylskåpskallt
2-3 msk kallt vatten

Sen fyller man den med äggstanning eller mixad tofu, grönsaker eller vadtusan man vill och kryddar på lite, hade spiskummin, grillkrydda och örtsalt i min. Sedan kör man den i nedre delen av ugnen i ca 35-45 min på 200¤ beroende på hur stor/liten form man har.

Och glöm inte att det är jätteviktigt att ha en hjärtformad pajform när du gör det här, annars blir den oätlig.
Kommentera inlägget här: