PantadKatt

19 år, gillar får.

✍(◔◡◔)

Kategori: Vadsomhelst

På fredag börjar vi att flytta till vår nya villa, sportlovet börjar även då. Vi ska skaffa en stor katt också, en maine coon. Så att den kan skrämma iväg alla sälar och isbjörnar i närheten med sin övergödda kropp. 
Har inte haft någon större blogglust som det märks :--) 
Påtal om mitt realistiska liv (nej haha), jag måste verkligen byta server på gw2, vabbi börjar fyllas på med rövhattar. Det var någon i mapchatten som sa att han skulle ge gold till den som visade var man kunde hitta en juvenile bear till sin ranger. Då sa jag att det var väldigt enkelt att klicka fram på google eftersom det är onödigt att wastea gold på sånt skit. Också kommer det två stycken och blir jättesura "people are so unhelpful these days!! you should be ashamed". Det borde väl vara dem som ska skämmas om de idiotförklarar killen för att han inte kan använda google.
 
 
Tänker bara "plopp" när jag ser mig själv ploppa ut ur halsduken.
 
 
 
Kommentera inlägget här: