PantadKatt

19 år, gillar får.

whattodo

Kategori: Hårigheter, Vadsomhelst

Känner att jag måste skriva av mig lite här. 
Varje dag denna vecka och förra veckan så har jag framåt kvällen alltid börjat blivit SKITSUGEN på att skaffa blått hår, mörkblått (Där trodde man nästan att jag skulle skriva något seriöst lololol). Men det skulle förstöra syftet med min bruna hårfärg. Syftet var ju att låta det vara och låta det vara min naturliga färg så att det blir långt någon gång. 
Men alltså, jag "lider" bara på nätterna av det här, så det går nog över snart. Finns så många inspirerande människor med färgglatt och häftigt hår som triggar igång mig haha.
Känner mig obekväm med att ta google-bilder på andra människor och klistra in i bloggen, men vi kan ju låtsas att det sitter en bild på någon blå-tått här. 

Blått hår och rött läppstift är så jävla fint föresten..................

.......ååhh.... *drömmer mig bort*


Kommentera inlägget här: