PantadKatt

19 år, gillar får.

Låååång dag.

Kategori: Vadsomhelst

Gjorde ett fett spännande experiment lökar i vatten förorenat med kopparjoner idag tillsammans med Jakob och Arash. Tänkte skriva "team Jakob" på får lök-låda, men det fick inte plats. Så den fick heta Therese Queen of darkness and destruction. Det ska bli jättespännande att se hur lökarna växt till sig nästa vecka, gissar på att alla lökar är halvdöda.
Sammanfattning om mitt spännande liv^
Alice fyller 2 år på söndag och jag ska fixa tårta till henne. Jag fick en ful achivement som kom med updaten för att samla allt skräp som finns i Gw2 förra veckan. Hm, vad mer. Jag vill ha en kompaktkamera istället för en systemkamera, tar ju ändå bara bilder på mig själv typ och det är skitjobbigt med en stor kluns. Jag tänker mig en canon eller nikon då, vill ju inte ha gryniga bilder som:

Ah, kände mig väldigt nöjd med min outfit idag också!
Kommentera inlägget här: