PantadKatt

19 år, gillar får.

Primoluoraurius-nor

Kategori: Vadsomhelst

http://vecka.nu/ måste vara den mest bokstavliga/övertydliga hemsidan jag sett.

Började med primolut-Nor igår, tar den pga långvarig utebliven mens. Än så länge har jag inte upplevt några biverkningar. Har dock sovit sådär otroligt "lätt" som jag brukade göra för ungefär ett år sedan, vet inte om det har med tabletterna att göra. 
Hörde att Aladdin skulle ta bort trillingnöt och ersätta med hallonlakrits. Trillingnöten var ju majoritetens favorit och gällande lakrits så brukar det alltid vara att man antingen hatar eller älskar den. Sedan hörde jag även att de skulle ta bort körsbärslikör och då fick jag nog (min favorit). Fuck you Aladdin, i år köper jag fake-praliner i bulk på Lidl istället. Fan vad jag älskar Lidl föresten.
Nu ska jag lägga mig i sängen och spela Candy crush!

KOMMENTARER:

  • Emma Hå säger:
    2014-10-01 | 01:09:54
    Bloggadress: http://emmahas.se/

    Haha jag använder vecka.nu typ varje vecka ;) Är tydligen viktigt att hålla reda på men jag har ingen koll....

    //Emma Hå

    Svar: Upptäckte den igår, tydlig och bra, haha!
    Terra

Kommentera inlägget här: