PantadKatt

19 år, gillar får.

Bröst

Kategori: Vadsomhelst

Det här kanske mina päron känner igen sig i :---) 
Detta är en av sakerna jag stör mig på mest i hela universum. Att tjejer inte får visa brösten så som killar kan göra. Det är nämligen förargelseväckande beteende. Desutom blir man automatiskt en hårig svettluktande extrem-feministfitta om man gör det. "Know your place".
Om jag någonsin får ett barn med tuttar så... oh wait, båda könen har ju tuttar.   

Går emot normen < klagar .Ger logisk förklaring > Samhället är inte logiskt, bara uppdelat etc < Motargument att man är en extremist (och i mitt fall, att jag inte har några vänner och därav ingen jag kan argumentera med).
 
Bilden hittade jag på ec, vet ej vem som gjort den. Konstnären bakom denna meme får tillåtelse att copyright-stämma mig bara för att bilden är grym och klockren.
 
Kommentera inlägget här: