PantadKatt

19 år, gillar får.

Movember ( °┏_┓°)

Kategori: Vadsomhelst, smink

 Sminkade mig lite igår. Såg ut som en yngre, spinkigare version av min brorsa. Speciellt på bild nr 2. 
Har endast använt Make up stores tribrow palett (som förövrigt är helt fantastisk och man kan använda den som ögonskugga också).

Har ett paket att hämta ut från Dresslink men vet inte om det är värt att gå ända till Ica i denna kyla, tänk om det bara är gratis-väskan och brillorna jag fick? Eller tänk om det är löshåret? Jag virar nog in mig i ett tjockt täcke och rullar dit. Oh wait det är uppförsbacke, skit då. 
 
 "BATHROOM-SELFIE OCH ÖL"
 "JAG TÄNKER, PÅ ÖL"
 "...MM ÖL"
 "Ä DÄ EN ÖL JAG SER DÄR PÅ GOGEL"

Ja, alltså min brorsa gillar öl och det är antagligen bara jag som tycker citaten är roliga.
Kommentera inlägget här: