PantadKatt

19 år, gillar får.

JAG FRYSER, RAGGSOCKOR NÅGON??

Kategori: Pyssel, Vadsomhelst, spel, Ätbart

Idag har det varit svinkallt, usch. Av någon anledning blev det varmare när det började småsnöa. Vill bara ha ett varmt, bubbligt jacuzzi-rum och MACs "Stripdown" och "Styled in sepia", påtal om inget. 
Imorse pysslade jag om en stor bandtröja till en croptop-hoodie. Precis när jag skulle finslipa hoodien och sy om ett antal andra plagg så pajade symaskinen, suck.
 
Gw2s nya story-part är inte så imponerande, "Echos of the past". De har försökt plantera in WvW och TYP PvP (man går in i en fälla också kan alla helt plötsligt döda en i PvE) i PvE. Tycker inte riktigt att det funkar. Själva eventen som går ut på att försvara sitt keep ifrån mobs är väldigt tråkigt, ingen strategi eller någonting. Bara mobs som river väggar. Njäe. Dock så har de släppt nya snygga armors, har redan fixat dem #bäst 
 
 
 
Hittade halva priset på tofu igår, så jag gjorde iordning lite tofu-wok som blev skitgod. Påminde rätt mycket om den jag åt på wholefoods i London, åhh.. <3
Kommentera inlägget här: