PantadKatt

19 år, gillar får.

I like big brains and I can not lie..

Kategori: Jul!, Nya prylar/kläder, Vadsomhelst

,,You other zombies can't deny.
Öh.
Fick paketet med grejerna från Dresslink idag. Det gick fortare än vad det skulle den här gången! Mamma beställde lite grejer och jag beställde sminkborstar i mängder för sjukt låga priser och en helt skitnödigt vacker ryggsäck som jag ska ta kort på och pryda min blogg med imorgon.
 
I övrigt har jag börjat julpynta lite. Anledningen till varför jag inte börjat julpynta mycket är helt enkelt att jag har för mycket grejer i rummet (Har ett litet sovrum), så julpyntet får inte riktigt plats. ):

Justa, hotihothot tips. Coops egna märke börjat med en ny färdigrätt som är helt vegansk och skitgod! Falafel och couscous med paprikasås, kikärtor och linser.  
 
 
 
Ugglan är en ny invånare i mitt rum och kommer från Owe Jansson!
Kommentera inlägget här: