PantadKatt

19 år, gillar får.

Three Little Birds

Kategori: Nya prylar/kläder, Vadsomhelst, ootd

Lite akward poserande outfitbilder. Say hello till det färggladaste plagget jag har. Bob marley och ett par sammetsleggings till det,ööh fashion. Lyssnar säkert på något jättedjupt på bilden :--)
Vi kanske ska flytta ifrån stan till en villa nära havet där det är skog och grejor, vi får svar imorgon! Skulle vara så jäkla skönt att kunna gå utanför dörren utan att mötas av avgaser, folkmassor och övergångsställ det första man gör. Mitt rum skulle även bli typ 4 gånger så stort + att jag skulle få en egen altan. ÅH, fan vad pepp jag blev av att skriva detta.
 
Mina smycken jag beställde ifrån Hey Chickadee kom igår. Jag kunde verkligen inte låta bli, Pusheen är min stora kärlek och i framtiden så vill jag ha en katt som ser exakt ut som honom.
 
 
 
Kommentera inlägget här: