PantadKatt

19 år, gillar får.

HAPPI BIRTHDAY TO MEEE

Kategori: Nya prylar/kläder, Vadsomhelst, smink

Jag fyllde 19 igår, vilket innebär att det är 1 år kvar till att jag klassas som en deprimerad, vuxen, datornörd som bor hemma hos mamma och pappa och lever på deras pengar. :--D 
Det stod en stationär dator och väntade på mig när jag kom hem som pappa hade köpt. Jag blev skitglad, och den är sjukt bra. Det flyter på som vatten när jag spelar Gw2 på highest settings. Från lowest settings + lag på min gamla skit laptop till detta. ÅÅH, nu kan jag äntligen pvpa igen. Är dock sjukt ovan med ett vanligt tangentbord, så jag trycker fel hela tiden pga att det är större mellanrum på knapparna :--)
Fick 2 Creative speakers av Danne, de har fantastiskt bra ljud. Make up store smink, hårprodukter och ansiktspeeling av mamma. Blomma och pengar av farmor och farfar. Presentkort på H&M och en enormous Marabou av carro och en pepparkaka av Alice (och hennes tillit höhö)
 
 
 

KOMMENTARER:

  • Foffe säger:
    2014-12-01 | 00:20:18

    Grattis i efterskott. :----D

    Svar: TACK <3
    Terra

Kommentera inlägget här: