PantadKatt

19 år, gillar får.

Lämna mig ifred förfan

Kategori: Vadsomhelst, Äs-relaterat

Fick brev från Karolinska institutet där de undrade om jag kunde skick 38ml blod för forskning om ANGI.
Detta är fjärde gången jag får ett sånt här brev hem. 
Det var typ ett år sedan (?) jag slutade på äs-enheten och jag fattar inte när de kommer sluta skicka hem sånt här till mig, det är förfan bara deprimerande.
En gång när jag inte ville svara på en ankett så struntade jag i den, då fick jag hem samma skit några veckor efter, och några veckor efter det igen. Dem verkligen tjatade till sig att jag skulle göra testet.
Föresten så har dem på äs-enheten tystnadsplikt så jag fattar inte varför jag får sånt här från Karolinska institutet? Det känns liksom inte så jävla skönt.
De skrev även att de lottar ut 20 surfplattor till några av deltagarna. Det känns så jävla påträngande att de inte kan låta mig vara och vill inte få sånthär hemskickat hela livet. 
 
Surfplatta vore dock inte fel men fuck you.
Kommentera inlägget här: