PantadKatt

19 år, gillar får.

...

Kategori: Vadsomhelst, Äs-relaterat

Dagen började bra med ett Nintendo 3ds xl efter skolan. Tack mor!
Tills jag satt och väntade på en försenad dietist-kärring som jag träffat EN gång och hon känner mig inte ett dugg ifrågasatte och typ skällde på mig som om att hon visste om precis vad jag åt. Kändes som att jag satt där för deras skull och fick skit kastad i ansiktet.
Vadå går på behandling? Jag får ingen behandling. Fast de kanske kallar det där behandling haha.
Och vadå "Kom inte med saker som jag har aldrig ätit mellanmål förut" när jag säger att jag hatar smaken av mjölk. Hur kan man ens jämnföra det? 
Och sen det här med "målvikt", ibland speglar inte alltid vikten måendet. Fast såfort man går in där, så är det allt. Själva du är bara en robot och ALLA dina handlingar är ätstörda.
 
En kass solig cam-bild på mig som kollar på texten i inlägget. 
Kommentera inlägget här: