PantadKatt

19 år, gillar får.

Artsy Partsy

Kategori: Pyssel, Vadsomhelst

Godmorgoon.
Gamla och halvgamla skisser, halvfärdiga som vanligt. Men känner att jag vill lägga ut lite mer artsy partsy.
 
Oj vilken orginell teckning.
 
Glosugglan
 
lol Kirby
Något som skulle bli en farsdagspresent förra året, är verkligen sämst på att göra klart teckningar.
 
Ofärdig Sif och Grenth
 
HAHAHA, hade så jävla kul när jag ritade den här gos-gubb-ugglan. 
 
Typ 2 år gammal. Hatar anatomin och händerna på den här, men gillar konceptet. Kommer nog förnya denna.  
 
Det här är den enda teckningen jag ever döpt. "Generous goose". En generös gås som ger tjejen tillbaka sitt huvud, fan vad catchigt. Gammal och fula linjer, dock en av de få miljöerna jag ritat och blivit nöjd med. 
 
Akame (min anime-crush) och någon tarm-människa med en cpfjäril. lol 
 
 
OCKSÅ DE HÄR ÖGONBRYNEN RITADE JAG IDAG :---)))

 

KOMMENTARER:

  • Thyblackraven säger:
    2015-01-19 | 17:27:04
    Bloggadress: http://zeraphim.tumblr.com

    AKAME! :D Kan förstå att du har en crush på henne... she's a dreamy badass XD Damn, älskar dina sketcher! Den där Kirby sketchen var klart underbar den med ^^ OOOH och den där vargen :D

    Svar: Funderar på att köpa en såndär body-pillow med Akame bara för att jag inte kan acceptera att hon inte existerar irl XDVargen är Sif från Dark Souls :) Tack så mycket!
    Terra

Kommentera inlägget här: