PantadKatt

19 år, gillar får.

Vecka fyrtioett

Kategori: Nya prylar/kläder, Vadsomhelst

Äntligen kom min beställning från Dresslink (igår). Precis när vi hade bestämt att om de inte kom inom en vecka så skulle jag få pengarna tillbaka. Riktigt dålig stil att skriva 15-25 arbetsdagar och det tog över 2 månader. Klart jag mailade och klagade som fan.
Iallafall, här är Pusheen jag beställde. SÅ SÖT. Slutsålda är dem också. Skulle ha beställt flera, bara 25kr.. :( 
 
Justja, fick blödningen av primolut föresten, den har hållt i sig i 2 dagar nu. Fattar inte förrän nu vad bekvämt jag har haft det utan mens, det tar ju upp halva dagen att ta hand om all jordgubbssylt där nere? Mens är ett sånt knasigt fenomen och om jag börjar filosofera och skriva här hur konstigt, dumt och fult skapade vi människor är (Nej, inte av gud. Jag är iallafall inte skapad av gud, jag är skapad av pappas pung och formad av mammas livmoder. Schas, Jehovas försök inte förklara för mig att jag är guds barn. Om det vore så är hen en jävla skitförälder och det betyder att han har haft trekant med trilliontusenmiljontals föräldrar, vilket innebär att hen med säkerhet bär på hela världens könssjukdomar, vilket sätter mig i en riskzon för aids, så fuck you isåfall. Jävlar vilken lång parantes det blev)...Öh.

Köpte Tofuline idag, chokladsmaken för en gångs skull. Den var jättegod, men vanilj är fortfarande favoriten. Nu återstår bara jordgubb!
 
 
Kommentera inlägget här: