PantadKatt

19 år, gillar får.

Kropp

Kategori: Vadsomhelst

Denna dag började med en jättehärlig morgon. Påväg till skolan var det två killar som kollade på min kropp och sa mamma mia, efter första lektionen och var inne på Biståndsgruppen under rasten så var det ett gäng killar som visslade på mig. Jag känner mig så inåthelvete obekväm när sånt här händer, trots att det hänt allt för många gånger. Jag har t.om bokstavligen nästan blivit ivägdragen av en man precis utanför mitt hus. Faktum är att jag blivit nästan medtvingad på en krog av ett gäng killar och ropad på att jag är sexig och borde komma och ta en öl med ett gäng gillar, båda incidenterna ungefär 10 meter från mitt hus. 
Jag vill bara ta min kropp, trycka ihop den så att jag syns mindre (är lång så jag syns rätt mycket och är ett "easy" target för att äckeln utgår antagligen ifrån att jag som lång kvinna känner mig mindre hotad, bara en teori dock men det låter logiskt), gömma min kropp i 15 storlekar för stora kläder. Pappa har t.om sagt att mina ben ser för utmanande ut i vanliga tights/leggins, liksom, långa ben = sexobjekt.
Alla tänker ju så, t.om med egen far, fast skillnaden är att dem är mer eller mindre öppna om det.  
Jag tar (obviously) inte dessa "flörtar" positivt, det har jag aldrig gjort. Det har bara gjort mig obekväm, osäker på min kropp, utstirrad och fått mig att känna mig som ett objekt. 
Om jag ever kommer kunna få barn i framtiden så ska de få ha på sig vad fan de vill och jag ska pepparspraya alla i urinröret som tar sig för deras kroppar. 
Kommentera inlägget här: