PantadKatt

19 år, gillar får.

Mondays are for loosers

Kategori: Nya prylar/kläder, Vadsomhelst

Idag har jag groddat ärtor på Biologin, vegologi skulle man ju kunna säga hoho. Jag har också köpt en fin croptop på H&M, halloween snart ju. Min älsklingshögtid! Hoppas människor kommer till insikt om att det är kanske inte så jävla ok att klä ut sig till exempelvis indian etc. 
Och när jag ändå är inne på rasister, så fattar jag inte varför i helvete dem ska envisas med att säga n-boll, hur lite krävs det från er för att säga choklad/kokos boll istället? Läste någon kommentar som löd ungefär "Det är ett traditionellt bakverk, ska DEM komma och tvinga oss att säga något annat, man har alltid sagt så blabla". Det har fan aldrig varit ok, när det sägs så är det på ANDRAS bekostnad och därför kan ni inte säga att det är ok. Alltså det är fan pinsamt att förklara att det finns ett sånt rasistiskt bakverk där jag bor, som typ alla tycker är ok.
 
Har spanat in en lipliner från MAC som jag måste ha (Hej mamma, jag vet att du läser min blogg). Den heter "Stripdown" och är i den mest perfekta färgen jag någonsin sett, brun-aktig åh det är så fint.

Igår när jag spelade hade jag Paradise hotel i bakgrunden(oavsiktligt). Så såg jag att en kandidat som heter Carl Åberg "Calle" ser ut som en korsning mellan min pojkvän och en föredetta klasskamrat Anton. Typ exakt lka frilla också!
 
Min gulliga lilla Jake-mugg ♥ 
Kommentera inlägget här: