PantadKatt

19 år, gillar får.

Min tumblr (Nytt namn)

Kategori: Vadsomhelst

Min tumblr:
Tyckte detta lät mer catchy och något vuxnare än dadeldude!
 
Den här bilden är från förra året föresten, här var jag blond, skitdeprimerad, skolkade i princip hela tiden och blabla. 
Jag har en pumpa på huvudet för att det typ var halloween, jag längtar efter halloween. Hösten är så himla fin och gör mig på väldigt bra humör, medan andra går och gnäller på höstdepression och d-vitaminbrist.
Under 2012 i Norrbotten så gjorde man ett test på massa ungdomar efter vintern och 82% av dem hade d-vitaminbrist, #fail.
Mamma har köpt en jättefin vinröd stickad tröja åt mig, den matchar löven som ligger på backen väldigt bra när jag är ute och går, känner mig som ett löv, med blod på, death metal löv.
 
Kommentera inlägget här: