PantadKatt

19 år, gillar får.

Torsdag.

Kategori: Vadsomhelst, Äs-relaterat

Här är Carros present, ägget är större än vad det ser ut på bilden. Glass-skopa, massa godis och muffinsformar. Allt som krävs för att fördubbla henne.
Hällde ner typ hälften av det godis jag fick i mitt påskägg i hennes. För att jag hatar påsk-godis (Chokladen är ett undantag).
Har skaffat fått en ny mus av far, den är skitsnygg och bekväm. Datormus alltså! Och hörlurarar /Bortskämd unge.
 
 
Justja, iförgår när jag var på äs-enheten så tror jag att jag lyckades skrämma tanterna där igenom att säga precis vad jag tycker om den skiten och annat med en aggressiv ton. Mamma och pappa skämdes när jag satt och pratade där! För de ringde och bestämde en sista tid (Tror jag!) hos doktorn åt mig där och sa att de inte varit med om något liknande typ, ägda.
Kommentera inlägget här: