PantadKatt

19 år, gillar får.

Faster achivement unlocked!

Kategori: Vadsomhelst

Jag har insett att det går att gå hela skoldagen på torsdagar om man jobbar och har en halv liter kaffe med sig. Första gången jag gick en hel torsdag :--)
Också har jag bara en lektion imorgon. Sen sportlov. GUD VAD JAG KOMMER ATT SPORTA, spela fifa alltså. Har hittat ett par apsnygga och sköna löpardojor, jag hatar skor annars. Har haft samma skit i ca 4 år, året runt. Det är så jävla tråkigt att kolla på skor. Synd bara att alla ska fylla år i februari.
Det ska även en till sate börja göra, min brors spermie utvecklats så mycket att den kan vara ute i det fria. Samuel ska han heta. 
Såhär ser den ut! De säger att han har hollywoodnäsa. Hoppas han tar efter Dannes dialekt sen när han lär sig prata.
 
Guild wars har varit en jävla fitta mot mig på sistonde btw.
Kommentera inlägget här: