PantadKatt

19 år, gillar får.

Fredag.

Kategori: Umgänge?, Vadsomhelst

Idag har jag träffat Sarah och fikat, gossipat och gått på stan. Morotskaka blev det. Önskar jag kunde skriva allt vi gjorde, fast det är olämpligt här <3 
Bäst slut på veckan.
Vi hade foto idag och fick fotografera grejer vi ska framkalla riktiga bilder av. Jag och Amanda tog fula barnporrbilder på varandra. Anna-carin sa att jag var en hjälte som klöpp upp filmrullen och trädde på den på en annan rulle, fick även massa cutt-krigs-skador på tummen. Jag vill ha ska ha skadestånd för detta, mordiska tant.
Ser fram emot att fixa dem till riktiga foton på nästa lektion!

KOMMENTARER:

  • Hääääänna säger:
    2012-09-01 | 00:24:30

    Haha klöpp<3

    Svar: Ja klöpp trägå'n igåkväll!
    Terra

Kommentera inlägget här: